Autor |
RE: PROTOKOŁY POSIEDZEŃ R.G. |
indywiduum
Użytkownik
Postów: 18
Data rejestracji: 18.01.12 |
Dodane dnia 22-01-2012 00:27 |
|
|
To nie muzyka a Pani Teresa łagodzi obyczaje. Tu nie emocje ale rozum był potrzebny. Nie starcie herosów ale subtelna rada. Nie siekiera ale tchnienie ciepła i empatii. |
|
Autor |
RE: PROTOKOŁY POSIEDZEŃ R.G. |
zdzisiu007
Użytkownik
Postów: 53
Data rejestracji: 28.03.10 |
Dodane dnia 22-01-2012 08:54 |
|
|
Ciekaw jestem rycerzu ile cukru jeszcze posypiesz w kierunku Pani Teresy. Ciekawe jaki nick na forum miałeś wcześniej. Subtelny pochlebca. powinieneś założyć post na forum pod tytułem "kącik uwielbienia Pani T"
ludzie to nie miejsce na uklepywanie gleby pod wybory. |
|
Autor |
RE: PROTOKOŁY POSIEDZEŃ R.G. |
MANIPULANT
Użytkownik
Postów: 9
Data rejestracji: 18.01.12 |
Dodane dnia 22-01-2012 11:28 |
|
|
Panie P Pan juz radnym nie będzie więc proszę sie nie podniecac bo w panskim wieku to zawałem grozi.
manipulant |
|
Autor |
RE: PROTOKOŁY POSIEDZEŃ R.G. |
indywiduum
Użytkownik
Postów: 18
Data rejestracji: 18.01.12 |
Dodane dnia 22-01-2012 13:40 |
|
|
Pan zdzisiu nie lubi konkurencji |
|
Autor |
RE: PROTOKOŁY POSIEDZEŃ R.G. |
Teresa
Moderator
Postów: 65
Miejscowość: Radom
Data rejestracji: 15.11.08 |
Dodane dnia 22-01-2012 14:06 |
|
|
zdzisiu do wyborów bardzo daleko, więc mylna dygresja, a mnie nasunął się pewien temat w związku z "kącikiem uwielbień". Czy na tym forum umiemy tylko pluć na innych, a może zróbmy kącik " LUBIĘ ICH" i napiszmy coś miłego o tych , których uważamy w naszej gminie za ludzi ciekawych, mądrych, miłych ,dobrych, kreatywnych, z pasją, pozytywnie zakręconych, tych co coś robią dobrego dla ogółu. CHYBA SĄ TACY WŚRÓD WAS !!! |
|
Autor |
RE: PROTOKOŁY POSIEDZEŃ R.G. |
MANIPULANT
Użytkownik
Postów: 9
Data rejestracji: 18.01.12 |
Dodane dnia 22-01-2012 14:28 |
|
|
Czyżby Zdzisiu się oniesmielił zawsze jest taki wylewny
manipulant |
|
Autor |
RE: PROTOKOŁY POSIEDZEŃ R.G. |
zdzisiu007
Użytkownik
Postów: 53
Data rejestracji: 28.03.10 |
Dodane dnia 22-01-2012 16:01 |
|
|
do manipulanta
człowieku jak możesz jednoznacznie stwierdzić moją tożsamość. w tym momencie plujesz w twarz komuś innemu.
pudło nie Pan P.
.ps z manipulacji to najlepiej wychodzi burza w szklance wody
do nie powtarzalnego jedynego ze zbioru ogółu
Pudło nie partyjny a by się do żłoba przepychać nie mam sił. dookoła pełno jednostek twojego pokroju brak wspólnych rozwiązań nie godzących w
dobro ogółu
do Teresy
Cierpliwości Pani Tereso nim glebę przygotuje po siew i zbiór długa droga.
nikogo nie opluwam. Po tym co czytałem na tym forum i to co pisze to dla mnie pikuś po prostu pan pikuś.
Ciekaw jestem dlaczego powstała strona stowarzyszenia nie po to by rozwiązać tego typu problemy???
po co od razu wychwalać przed faktem dokonanych. unia europejska podała ramy działania SPiRGB.
a jeżeli nie stop me if I'm wrong.
pa wszyscy ci którzy są myślą że są jedyni w swoim rodzaju ale to dobrze
bo 20 lat temu kiedy pracowałem w przemyśle to mieliśmy takie powiedzenie kopiować nie projektować powielać i kasę wydzierać.
mały zdziś kończy niedzielną wypowiedź dziś to znaczy małe wypocinki
|
|
Autor |
RE: PROTOKOŁY POSIEDZEŃ R.G. |
zdzisiu007
Użytkownik
Postów: 53
Data rejestracji: 28.03.10 |
Dodane dnia 22-01-2012 16:10 |
|
|
a jak was interesuje czytanie uchwał R.G proszę bardzo
http://bip.bialaczow.tensoft.pl/index.php?rej
czytajcie na bieżąco lektura zadana wnioski i interpretacja wasza, co z tym zrobicie?
będziecie pewnie piane bili.
zdzisiu zwolennik robienia czegoś bo stojąc w miejscu można jedynie w nim stać czy coś tam tam taramtam.
blablablanie na forum konkrety liczą się tylko. gdzie te pytania i miejsce na forum. |
|
Autor |
RE: PROTOKOŁY POSIEDZEŃ R.G. |
MANIPULANT
Użytkownik
Postów: 9
Data rejestracji: 18.01.12 |
Dodane dnia 22-01-2012 16:37 |
|
|
Cogito ergo sum ale ty nie myslisz więc cie nie ma mały pajacyku
manipulant |
|
Autor |
RE: PROTOKOŁY POSIEDZEŃ R.G. |
gladiator
Użytkownik
Postów: 16
Data rejestracji: 13.01.12 |
Dodane dnia 22-01-2012 16:40 |
|
|
LEPIEJ SIĘ WEZ ZA SORTOWANIE PŁYTEK
gladiator |
|
Autor |
RE: PROTOKOŁY POSIEDZEŃ R.G. |
indywiduum
Użytkownik
Postów: 18
Data rejestracji: 18.01.12 |
Dodane dnia 22-01-2012 16:53 |
|
|
"Za Chiny Ludowe" nie mogę zrozumieć Zdzisiowej wypowiedzi. Będę wdzięczny za pomoc |
|
Autor |
RE: PROTOKOŁY POSIEDZEŃ R.G. |
zdzisiu007
Użytkownik
Postów: 53
Data rejestracji: 28.03.10 |
Dodane dnia 22-01-2012 17:00 |
|
|
manipulant myśli to dobrze choć trochę zakręcony jak multiplikator tylko dwa słowa "mały pajacyku" określenie tego co napisałem ciekawe.
do wojownika ty też myślisz że ruszanie szarymi komórkami to twoja domena
rzeczywiście w zagłębiu kaolinowym to jak na wsi strzał z kałasznikowa w płot. a w Bukowcu pewnie bym robił u Wojciechowskiego. |
|
Autor |
RE: PROTOKOŁY POSIEDZEŃ R.G. |
zdzisiu007
Użytkownik
Postów: 53
Data rejestracji: 28.03.10 |
Dodane dnia 22-01-2012 17:08 |
|
|
do indywiduum
czego nie kumasz???
|
|
Autor |
RE: PROTOKOŁY POSIEDZEŃ R.G. |
zdzisiu007
Użytkownik
Postów: 53
Data rejestracji: 28.03.10 |
Dodane dnia 22-01-2012 17:11 |
|
|
wiem tamtamtaramtam dźwiękonaśladownictwo np."bębenek" |
|
Autor |
RE: PROTOKOŁY POSIEDZEŃ R.G. |
Pablo35
Użytkownik
Postów: 14
Miejscowość: Parczówek
Data rejestracji: 28.12.10 |
Dodane dnia 22-01-2012 20:17 |
|
|
Pani Tereso,
bardzo się cieszę, że jest reakcja - o to chodzi
dobrze - jeśli da radę zrobić spotkanie na żywo z członkiem Rady Gminy to byłby moim skromnym zdaniem skromny sukces
ja jestem za tym, żeby takie spotkanie się odbyło - może mogłyby to być spotkania cykliczne (np. raz na kwartał, czy raz na pół roku)
Forumowicze, członkowie Stowarzyszenia, oglądający i czytający forum dajcie info, że chcecie tego spotkania
ja chcę
Rozumiem, że co to formuły spotkania, tematów, pytań, terminu i innych spraw będzie info na forum (a na razie pytamy czy będą chętni przyjść na spotkanie?)
jeszcze jedno - zastanawiam się czy byłoby źle, gdyby informację o tym spotkaniu przekazać szerszemu społeczeństwu poprzez sołtysów poszczególnych wsi
pozdrawiam
Pablo35 |
|
Autor |
RE: PROTOKOŁY POSIEDZEŃ R.G. |
indywiduum
Użytkownik
Postów: 18
Data rejestracji: 18.01.12 |
Dodane dnia 22-01-2012 21:30 |
|
|
Pablo35 oprócz tego, że chcesz to wiem, że możesz. Jestem z Tobą. |
|
Autor |
RE: PROTOKOŁY POSIEDZEŃ R.G. |
slonko
Użytkownik
Postów: 68
Miejscowość: Białaczów
Data rejestracji: 08.01.12 |
Dodane dnia 29-01-2012 10:29 |
|
|
Dlaczego nie mogę wejść na strony WWW BIP Białaczów. Jest niedziela. Czy znów ktoś tu manipuluje. |
|
Autor |
RE: PROTOKOŁY POSIEDZEŃ R.G. |
Pablo35
Użytkownik
Postów: 14
Miejscowość: Parczówek
Data rejestracji: 28.12.10 |
Dodane dnia 29-01-2012 20:09 |
|
|
Minął tydzień - jakoś słabo wyglądają te deklaracje chęci uczestnictwa w ewentualnym spotkaniu z członkiem Rady Gminy (przeczytajcie kilka wcześniejszych postów i propozycję Pani Teresy)
Kto weźmie udział w spotakniu? Jak takie spotkanie mogłoby wyglądać? Jakie pytania powinny paść?
Ludzie, mieszkańcy gminy Białaczów - deklarujcie uczestnictwo - tylko tak możemy mieć na cokolwiek wpływ (chociaż oddziaływanie tego forum też widać - szczególnie jeśli chodzi o BIP )
Pablo35 |
|
Autor |
RE: PROTOKOŁY POSIEDZEŃ R.G. |
Pablo35
Użytkownik
Postów: 14
Miejscowość: Parczówek
Data rejestracji: 28.12.10 |
Dodane dnia 29-01-2012 21:02 |
|
|
No dobra to teraz po kolei, jeszcze w nawiązaniu do głównego tematu postu czyli "Protokołów z posiedzeń Rady Gminy".
Otóż przedmiotowe protokoły z posiedzeń Rady Gminy pojawiają się na stronie BIP (jak ktoś nie zorientowany to link tu: http://www.bip.bialaczow.tensoft.pl/index.php#menuscroll )
A na stronie można znaleźć różne "kwiatki" - ciekawostki, np.:
1. cytat ze strony BIP zakładka Nasza Gmina - Informacje ogólne (link: http://www.bip.bialaczow.tensoft.pl/index.phpgid=3270816488fc072d808331d14e5aa753&pos=0_0#menuscroll):
"Na terenie Gminy działalnością kulturalną zajmują się Koła Gospodyń Wiejskich w Skroninie, Wąglanach i Parczowie i Żelazowicach. W KGW nie tylko
kultywuje się tradycje ludowe, prowadzony jest również konkurs poezji rSzukamy talentów wsir1;. Młodzież czas wolny może spędzać w świetlicach
wiejskich, które działają w 12 miejscowościach i wyposażone są w sprzęt telewizyjny i stoły do tenisa."
Pytanie: kto wie w jakich miejscowościach działają świetlice wiejskie (tyle się o nich mówi w każdej kampanii wyborczej), gdzie znajduje się ów sprzęt telewizyjny, bo o stołach do tenisa stołowego to coś słyszałem, że gdzieś tam są. Kto wie niech da info.
2. cytat ze strony BIP zakładka Wójt - status prawny (link: http://www.bip.bialaczow.tensoft.pl/index.php?gid=20c11dcaaf563c366ded3c1d05811bea&pos=0_1#menuscroll):
" Białaczów, dn. 13 listopada 2006r.
ZAŚWIADCZENIE
Stosownie do art. 22 ustawy z dnia 20 czerwca 2002 r. r12; o bezpośrednim wyborze wójta, burmistrza i prezydenta miasta (Dz. U. Nr 113, poz. 984
z późn. zm.) Gminna Komisja Wyborcza w Białaczowie stwierdza, że w wyborach, które odbyły się dnia
12 listopada 2006r.
Pan JÓŹWIK Jan
wybrany został
WÓJTEM GMINY BIAŁACZÓW
Przewodnicząca
Gminnej Komisji Wyborczej
(-) Barbara GOWOREK
"
Czemy tak stare (z dn. 13.11.2006r.) to zaświadczenie?...
3. cytat ze strony BIP zakładka Urząd Gminy - Struktura organizacyjna (link: http://www.bip.bialaczow.tensoft.pl/index.php?
gid=50&pos=0_3#menuscroll)
"
Strukturę organizacyjną Urzędu Gminy w Białaczowie tworzą:
Wójt Gminy Białaczów oraz podlegli mu pracownicy i stanowiska pracy tj.:
- Zastępca Wójta,
- Sekretarz Gminy,
- Skarbnik Gminy,
- Kierownik USC,
- Radca Prawny,
- Stanowisko ds. organizacyjnych i administracyjno kadrowych, obsługa Rady.
- Stanowisko ds. sekretariacko-kancelaryjnych oraz obsługa komisji Rady.
- Stanowisko ds. obywatelskich i ewidencji ludności oraz dodatków mieszkaniowych.
- Stanowisko ds. wojskowych, OC, straży pożarnej i meloracji.
- Stanowisko ds. rolnictwa, ochrony środowiska i funduszy strukturalnych.
- Stanowisko ds. budownictwa.
- Stanowisko ds. zamówień publicznych i gospodarki komunanej.
- Stanowisko ds. księgowości podatkowej.
- Stanowisko ds. ksiegowości analitycznej.
- Stanowisko ds. BHP i admionistracyjno gospodarczych.
- Stanowisko ds. wymiaru podatku.
- Kasjer, archiwista, obsługa ZUS.
- Stanowisko ds. inwestycji.
- Stanowisko ds. handlu i działalności gospodarczej, dróg i zagospodarowania przestrzennego gminy, Komisji ds.Rozwiązywania Problemów
Alkoholowych.
- Stanowiska robocze: kierowca, operator koparko-ładowarki, traktorzysta, konserwator urządzeń wodociągowych, sprzątaczka.
"
Kto wie kto jest Sekretarzem Gminy?
No dobrze na dziś wystarczy
Sorry za tak długi post
Proszę zrozumieć zamieszczam te informacje dlatego, żeby zostały zmienione, uaktualnione, nie jest moim zamiarem "dokuczanie" komukolwiek
Pozdrawiam serdecznie
Pablo35
Edytowane przez Pablo35 dnia 29-01-2012 21:05 |
|
Autor |
RE: PROTOKOŁY POSIEDZEŃ R.G. |
promyk
Użytkownik
Postów: 5
Data rejestracji: 17.01.12 |
Dodane dnia 30-01-2012 18:12 |
|
|
No cóż Pablo35,na Twoje uwagi zamieszczone w ostatnim wpisie, brak reakcji. Powód-może nie wiadomo kto ma się tym zająć?
Ani w przytoczonym przez Ciebie fragmencie( opis stanowisk),ani w zakładce "załatwianie spraw" nie ma w zakresie obowiązków pracowników zapisu dotyczącego prowadzenia strony BIP.
Ale jest w ogłoszeniu naboru na stanowisko urzędnika(to +cały pozostały zakres wymagań, którym można obdzielić kilku specjalistów ) .Podziwiam determinację osób które złożyły oferty.
Niestety, albo na szczęście zakres przypisanych do stanowiska obowiązków został znacznie okrojony w porównaniu z zapisami w ogłoszeniu.
poniżej materiał ze strony BIP naszej Gminy.
"Zarządzenie Nr 66/2011
Wójta Gminy Białaczówz dnia 19 września 2011 roku w sprawie ogłoszenia naboru kandydatów na stanowisko referenta ds. promocji gminy, pozyskiwania funduszy strukturalnych, OC, straży pożarnych z zakresu prawa wodnego z zakresu przekazywania informacji niezbędnych do zamieszczenia na stronie głównej BIP Na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( tj. Dz. U. z 2008, Nr 223, poz. 1458 ) zarządzam co następuje: § 1. Ogłaszam nabór kandydatów na stanowisko referenta ds. . promocji gminy, pozyskiwania funduszy strukturalnych, OC, straży pożarnych z zakresu prawa wodnego z zakresu przekazywania informacji niezbędnych do zamieszczenia na stronie głównej BIP. Treść ogłoszenia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia. § 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Zastępcy Wójta Gminy Białaczów. § 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń urzędu i opublikowanie na stronie internetowej www.bip.bialaczow.tensoft.pl
Załącznik Nr 1 Do Zarządzenia Nr 66/2011 Wójta Gminy Białaczów z dnia 19 września 2011 r. WÓJT GMINY BIAŁACZÓWOgłaszaNabór kandydatów na stanowisko referenta ds. promocji gminy, pozyskiwania funduszy strukturalnych, OC, straży pożarnych z zakresu prawa wodnego z zakresu przekazywania informacji niezbędnych do zamieszczenia na stronie głównej BIP Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe - doświadczenie zawodowe z min. rocznym stażem pracy w jednostce samorządu terytorialnego,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,- znajomość obsługi komputera,- znajomość ustawy: o samorządzie gminnym, ochronie danych osobowych, ochronie informacji niejawnych, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, o powszechnym obowiązku obrony, o zarządzaniu kryzysowym i o ochronie przeciwpożarowej 2. Wymagania dodatkowe:- systematyczność,- komunikatywność,- odpowiedzialność,- szybkość,- sumienność,- dyspozycyjność,- umiejętność dostosowania tempa pracy do narzucanych terminów,- umiejętność redagowania pisma. 3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- prowadzenie spraw z zakresu Obrony Cywilnej, Obronności, Zarządzania Kryzysowego melioracji, - prowadzenie akcji kurierskiej,- prowadzenie gospodarki materiałowej i materiałowej i magazynu obrony cywilnej,- opracowywanie dokumentacji do planów operacyjnych Zarządzania Kryzysowego i OC,- prowadzenie spraw związanych z działalnością Ochotniczych Straży Pożarnych,- realizacja zagadnień dla WKU r11; wydawanie decyzji, świadczeń rzeczowych i osobistych,- prowadzenie spraw związanych z obsługą stałego dyżuru w czasie pokoju i w sytuacjach kryzysowych, - pozyskiwanie środków z funduszy unijnych,- uaktualnianie danych w biuletynie Informacji Publicznej,- prowadzenie strony internetowej Gminy- promocja Gminy. 4. Oferty powinny zawierać: - oryginały lub poświadczone kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe oraz dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,- uwierzytelnione własnoręcznie kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,- CV,- oświadczenie o niekaralności kandydata za przestępstwo umyślne,- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133, poz. 883) do przeprowadzenia naboru na kandydata na w/w stanowisku. 5. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych napisem rOferta na stanowisko referenta ds. promocji gminy, pozyskiwania funduszy strukturalnych, OC, straży pożarnych z zakresu prawa wodnego z zakresu przekazywania informacji niezbędnych do zamieszczenia na stronie głównej BIP r[/u] w sekretariacie w budynku Urzędu Gminy w Białaczowie ul. Piotrkowska 12, nieprzekraczalnym terminie do 04 października 2011 r. do godz. 15.30. Na kopercie podać adres zwrotny oferenta. 6. Informacji w zakresie wymagań stawianych kandydatom udziela Pani Urszula Kałużyńska, tel. 0-44-758-14-14 w. 105. Nabór może być odwołany przez Wójta Gminy z powodu zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności lub bez podania przyczyny. 7. O wynikach naboru na w/w stanowisko kandydaci zostaną powiadomieni pisemnie+
"Numer: 67/2011, Z dnia: 19.09.2011, Zmieniana:
Zarządzenie Nr 67/2011Wójta Gminy Białaczów z dnia 19 września 2011 roku w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej do dokonania naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze referenta ds. promocji gminy, pozyskiwania funduszy strukturalnych, OC, straży pożarnych z zakresu prawa wodnego z zakresu przekazywania informacji niezbędnych do zamieszczenia na stronie głównej BIP Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( tj. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591; zm. z 2002 r. Dz. U. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, nr 113, poz. 984, nr 153, poz. 1271, nr 214, poz. 1806; zm. z 2003 r. Dz. U. , Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568; zm. z 2004 r. Dz. U. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, zm. z 2005 r. Dz. U. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457; zm. z 2006 r. Dz. U. Nr 17, poz. 128,Nr 181, poz. 1337; zm. z 2007 r. Dz. U. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218; zm. z 2008 r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458; zm. z 2009 r. Dz. U. Nr 52, poz. 420) oraz art.11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458) zarządzam co następuje: § 1. Dla dokonania naboru na wolne stanowisko urzędnicze referenta ds. promocji gminy, pozyskiwania funduszy strukturalnych, OC, straży pożarnych z zakresu prawa wodnego z zakresu przekazywania informacji niezbędnych do zamieszczenia na stronie głównej BIP w Urzędzie Gminy Białaczów powołuje komisję rekrutacyjną w składzie: 1. Barbara Goworek Przewodnicząca komisji2. Danuta Baran Członek komisji3. Urszula Kałużyńska Członek komisji 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia."
wynik naboru dostępny na BIP-Informacje-nabór pracowników
a we wspomnianej zakładce "załatwianie spraw"
zakres obowiązków nowego pracownika
"Stanowisko d/s wojskowych, straży pożarnych i melioracji - Przemysław Kowalczyk
Interesanci przyjmowani są:
Od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30
w pokoju nr 17
Zakres obowiązków:
- prowadzenie spraw zwiazanych z obronnością kraju i obroną cywilną,
- nadzór nad spółkami wodnymi,
- ochrona przeciwpożarowa melioracja gruntów. "
Lektura pozostałych też nie dostarcza info, kto odpowiada za BIP.
Proszę sprawdzić.
Edytowane przez promyk dnia 30-01-2012 18:36 |
|